سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبح روشن امید ...


مطالب اخیر
 
آمار وبلاگ
 
وصیت نامه شهدا
 
لوگو دوستان
 
امکانات جانبی
 

موضوع:

با نام و یاد خدا

سلام  .... نشد ....

از دیروز همش دارم با خودم فکر می کنم که چی شد که نشد ؟؟!! چی شد که اینجوری شد ... راستش اینو باید کسی جواب بده که اینهمه نظام و اصولگرایان براش هزینه کردند و آخرش اونی شد که شد ... بگذریم .... خودتون پرتقال فروش رو پیدا کنید .... دیگه همه چی تموم شد و باید رفاقت جای خودشو به رقابت بده . خدا ایشالا به هممون ظرفیت عطا کنه.... و امیدوارم کسانی که به رئیس جمهور منتخبمون رای دادن 4 سال دیگه با توجه به عملکردش از رایی که بهش دادن پشیمون نشن...

قسمتی از فرمایشات حضرت آقا رو می ذارم تا برای هممون درس باشه و مطابق اون عمل کنیم:

 ... اکنون که حماسه ی سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه ی بیست و چهارم خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته ی خود را به دست آورند. هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ ی امنیت کشور و خنثی کننده‌ ی ترفندهای دشمنان است.

 رئیس جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.

 اکنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت کار و اقدام است.

یا علی 

راستی خیلی شرمنده می کنید اینقدر نظر بارونم می کنید خوابم گرفتگریه‌آور

 




نوشته شده در یکشنبه 92 خرداد 26  توسط فامیل دور 



با سلام و احترام به همه دوستان عزیز و با بصیرت و تبریک به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه

دیروز تو ورزشگاه شهید حیدرنیا مادر شهید مصطفی احمدی روشن گفت که ما تا به حال سکوت می کردیم ولی دیدیم ممکن است برخی از این سکوت ما سوء استفاده کنند و مصفای شهید من رو به نفع خودشون مصادره کنند. 

توضیح: این جمله رو به اون کسانی گفت که به جای رضای خدا دنبال رضای کدخدا هستند!!!

منم دیدم که دیگه نباید در لفافه صحبت کرد و الان وقتیه که باید صریح بود و با صراحت حرف زد. به قول حضرت آقا ما که دیپلمات نیستیم ما انقلابی هستیم ؛ مگه نه . 

خوب به همه ی دوستان عزیز انقلابیم اعم از دیپلمات یا غیردیپلمات عرض کنم که این حقیر با تمام اعتقاد و باورم و با توجه به تمام جوانبی که از منظر امت حزب الله مهم است و به اون اعتقاد دارن به این نتیجه رسیدم که برادر عزیزمون آقای دکتر سعید جلیلی از جمیع جهات اصلح هستند و ایشالا روز جمعه به همراه تمام بستگان سببی و نصبی به ایشون رای میدیم ، ضمناٌ اتوبوس راس ساعت 8 صبح از درب منزل ... پوزخند امیدوارم شما هم با ما همراه باشید مدرک داشتن

اینم عکسهایی از کاندیدای اصلح ما:

 

 

به امید صبح روشن امید ...




نوشته شده در پنج شنبه 92 خرداد 23  توسط فامیل دور 



 

روزت مبارک .... پدر




نوشته شده در شنبه 92 خرداد 4  توسط فامیل دور 



با سلام و احترام خدمت همه ی دوستان عزیز

انتظارا به سر اومد و شورای نگهبان اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده رو اعلام کرد. این هشت نفر :

 خدارو شکر که من جزوشون نبودمو تکلیف ازم برداشته شد خیلی خنده‌دار (جدی نگیرین بابا من که رجل سیاسی نیستم نکته بین )

تو این شرایط حساس تنها جایی که ثبت نام کردم ، کنکور ارشد سازمان سنجش بود ! اونم خدا رو شکر مرجله اول تایید صلاحیت شدم (مجاز شدم) تا ببینیم برا مرحله بعد خدا چی می خواد... خداوندا مرا آن ده که آن به گیج شدم ( من که از به خوشم میاد، شما چه میوه ای دوست دارین؟ جالب بود)

بگذریم ...

خوب، به دوستای عزیزم عارضم که تا اطلاع ثانوی از دادن هر گونه مشاوره و کمک در خصوص انتخاب رشته (یا رئیس جمهور!) معذورم  لطفا مراجعه نفرمایید چون توقف بیجا مانع کسب است قابل بخشش نیست

در پست های قبلی مفصل اشاره کردم که دنبال چه کسی باشید و چه معیار هایی رو برای انتخاب اصلح در نظر داشته باشید، خواهشاً اینقدر اصرار نکنید تا نظر خودمو بدونید (خرج داره!) 

هر چه قدرم منو سین جیم کنید نظرمو نمی گم چشمک  

 





نوشته شده در چهارشنبه 92 خرداد 1  توسط فامیل دور 




درباره سایت
 
 
نویسندگان
 
خبرنامه